Kalite Politikamız


Karadeniz Ecza Deposu A.Ş., hizmet politikasını müşteri odaklı oluşturur ve sürekli geliştirme-iyileştirme yaklaşımını esas alır. Şirketimiz, kalite yönetim sisteminin oluşturulmasında, müşteri beklentilerinin tam olarak yerine getirilmesini öncelikli koşul olarak belirlemiştir. Bu amaçla şirketimizde, kalite yönetim sistemlerine ait politikalar oluşturulur ve bu politikaların çalışanlarımız tarafından şirket genelinde uygulanışı, iç tetkiklerle ve performans değerlendirme toplantıları ile takip edilir.

Karadeniz Ecza Deposu A.Ş.,

Müşterilerinin beklentisini tam olarak açık ve net bir şekilde belirleme,
Müşterilerinin talep ettiği ürünleri, talep edilen zamanda tedarik etme,
Müşterilerinden toplanan bilgileri analiz ederek, ürün-hizmet iyileştirme çalışmalarını sürdürme

politikası ile hizmet eder.